søndag 10. november 2013

Jentehelg

Denne helgen har vi hatt kjempekoselig besøk av min gode vennine som er bosatt på Østlandet,
og som jeg ser altfor sjelden.
Siden Handymannen reiste offshore på fredag, 
(nå er det bare denne turen og èn i desember som gjenstår)
var vi veldig glade for at Katrine ville komme og være hos oss noen dager.
Det er ikke til å legge under en stol at de første dagene alene hjemme er ekstra vanskelige.

Martine har fått en ny bestevenn i Katrine,
og er helt oppslukt i henne.
Veldig koselig!

Vi avsluttet besøkshelgen med god søndagsfrokost i dag,
og hva passer vel bedre enn rosa og Hello Kitty når det er jentehelg? ;) 




Nå er besøket vårt reist,
og Martine har seg en hvil ute i vognen.
Jeg burde egentlig ha støvsuget og vasket litt,
men for en gangs skyld skal jeg heller nyte roen og den lille pausen jeg har mens mini sover.
Og med mandariner og strikketøyet i fanget,
skal det bli en særdeles fin pause. 

Tusen hjertelig takk for denne gang, kjære Katrine.
Store og små savner deg allerede.

2 kommentarer:

  1. There is noticeably a bundle to know about this. I assume you made certain nice points in features also.

    Click Here
    Visit Web
    Lifeafter.neteasegamer.jp
    Information

    SvarSlett
  2. I’d have to check with you here. Which is not something I usually do! I enjoy reading a post that will make people think. Also, thanks for allowing me to comment!

    Themehunt.com
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett