fredag 8. mars 2013

Reiseklare!

Neste helg reiser vi til varmere strøk,
og i den anledning har det vært behov for en del nytt i garderoben til Martine.
Ull og vintersko skal byttes ut med sommerkjoler og sandaler! 
Nå tror jeg at jeg har kjøpt det som trengs (og sikkert litt til) så til uken begynner pakkingen.
Jeg liker å ha god tid til selve pakkingen,
slik at det blir system og orden og plass til alt som trengs. 

Da vi reiste i fjor vinter,
var Martine bare fem måneder og det var mye utstyr utenom klær som trengtes å tas med,
det slipper vi heldigvis i år.
Grøt, flasker og morsmelkerstatning for en hel uke tar mye plass i kofferten,
og nå som vi slipper slike ting håper jeg at vi ikke trenger å ta de største koffertene. 




Kjolen er fra Name it,
synes den er sååå søt! 
Sandalene kjøpte jeg på Din Sko og de skjønne solbrillene er fra Cubus.
Gleder meg til å kle henne opp i mye nye sommerklær!
Det blir nok veldig deilig for henne også å leke og springe ute barføtt
og uten tykke vinterklær som man nesten ikke kan bevege seg i. 

Vi gleder oss veldig til sommer og varme nå,
og håper vi blir heldige med været!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar