mandag 5. november 2012

Novembermandag

Mandag er fridag,
og jeg har brukt formiddagen på å rydde og ordne til Handymannen kommer hjem i kveld.
Han hadde bursdag i går,
og bursdagsgavene ligger klare til å åpnes! 



Både Martine og meg gleder oss veldig til å ha ham hjemme i fire uker,
det skal bli veldig godt for alle tre.
Om to uker er det eksamen igjen, 
så det skal bli godt å kunne dele litt på ansvaret her hjemme slik at jeg får mer tid til lesing og forberedelse. 

Senere i uken blir det et forsinket familieselskap for jubilanten,
så i dag skal jeg lage favorittkaken hans;
osteiskake med krokanrull.
Jeg synes den smaker best hvis den får ligge i frysen et par dager før den spises,
så da passer det veldig fint å få gjort det i dag. 



 I helgen begynte jeg på et nytt strikkeprosjekt.
Denne gangen er det en jakke som en liten nyfødt baby skal få i julegave.
Det er moren selv som har valgt ut oppskrift og farge,
så jeg håper hun blir fornøyd. 
Garnet er tykt så det går raskt fremover.
Jeg liker godt å strikke perlestrikk og flettemønster,
så dette var et prosjekt som passet midt i blinken innimellom eksamenslesing! 


Ønsker deg en veldig fin uke! 

4 kommentarer:

  1. Så koselikt det har blitt oppe i loftstuå!:)
    Tenke meg mannen blir verta godt opp når an komme heim. Du e flinke!
    Jakken ser kjempe fine ut!! :)) du e strikkemester nr1! ;)

    SvarSlett
  2. macen min vil helst eg skrive engelskt...så: how nice!

    SvarSlett
  3. You should take part in a contest for one of the best blogs on the web. I will recommend this site!

    Visit Web
    Folkd.com
    Information

    SvarSlett