fredag 24. august 2012

Friday, I`m in love!

Det er fredag og vi har en helg foran oss uten noe særlig med planer.
Egentlig litt deilig å ikke ha så mye på programmet, 
og heller ta dagene som de kommer.

Handymannen skulle egentlig vært offshore, 
men på grunn av forhandlinger (han er leder i fagforeningen)
er vi så heldige å ha ham hjemme i hvert fall på kveldstid.

Det var en liten frøken som ble glad for å se faren sin igjen etter at han hadde vært borte i ni dager.

Det er dette som kalles gjensynsglede! 

Jeg er kommet i gang med studiene etter et år i permisjon.
Det kommer til å bli et hardt og krevende år, 
men jeg er veldig motivert og klar for å komme i gang igjen.
Har vært veldig heldig med timeplanen,
jeg har nemlig fri mandager og fredager.

I dag har jeg brukt fridagen til å vaske huset, 
samt litt lesing av Shakespeare...
Nå skal jeg straks hente lillemor i barnehagen så er vi klar for helg! 

Ingenting er deiligere enn nyvasket hus på en fredag! 

God helg! 

2 kommentarer: