mandag 28. november 2011

Mitt nye prosjekt...

...er å strikke og hekle putetrekk i forskjellige former, mønstre og farger. 
Siden garnet er tykt går det veldig fort, og nå rett før jul er det greit med håndarbeid som ikke tar for lang tid... ;)

Den første puten er nå ferdig, den ble lys med et brunt hjerte på. 
Strikket hjertet med dobbelt garn, og brukte to forskjellige brunfarger. Tråklet det fast med samme lyse farge som puten er. 


Denne skal jeg ha oppe i loftstuen sammen med noen andre mørkebrune puter fra IKEA, det tror jeg blir fint. Strikk i interiøret er noe jeg virkelig har falt for. Det blir så lunt og koselig i sofaen med litt strikkede puter og tepper. 

Nå skal jeg straks ut og kjøpe mer garn slik at jeg får ferdig alle planlagte prosjekter innen jul. 
Senere i dag kommer det bilder av det siste prosjektet jeg har strikket ferdig til Martine. 


2 kommentarer:

  1. Så nydelig pute :)
    Jeg har helt dilla på strikk om dagen, bare synd jeg ikke kan strikke selv :/

    Ha en fin uke :)

    Hilsen Kine :)

    SvarSlett
  2. Kjempefint. Jeg tok bilde av den jeg, og spurte om min mamma kunne stikke noe lignende til oss. Så fin syns jeg den var :-)

    SvarSlett