fredag 30. september 2011

Husmortips til helgens rengjøring

Med baby i hus blir det ikke så mye tid til blogging, så det blir litt lenge mellom innleggene...
Men nå som det er fredag og helg, tenkte jeg å tipse om noen fantastiske rengjøringsprodukter.
(Er man husmor, så er man husmor.)

Jeg har lagt min elsk på produktene fra Maison Belle
Det finnes mange lukter og varianter av dette merket, og jeg har de siste månedene brukt oppvasksåpen som lukter friskt av epler. 

For noen dager siden kjøpte jeg også en sprayflaske som kan brukes på de fleste overflater, og lukten minner om vår. Kjempegod! 


Jeg har kjøpt disse på Smak i Sandnes, men jeg vil tro at de har dem i de fleste interiørbutikker. 
Anbefales virkelig, og ikke er de så ille i pris heller. 

Jeg så at de hadde en sprayflaske som het Christmas Cleaner, som luktet appelsin og kanel. 
Den skal jeg definitivt prøve når desember nærmer seg... ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar