onsdag 1. desember 2010

Velkommen...

...til vårt julepyntede hus.

(Siden vi flyttet inn i huset nå i høst, er det ikke blitt malt enda.)

Kalenderen viser 1.desember og julen er godt i gang hos oss. Fire sorter ligger oppi kakeboksene, adventsstjernen er hengt opp, karameller er laget, julegavene er vi godt i gang med og julemusikk strømmer ut fra høyttalerne til alle døgnets tider.

Midt oppi juleforberedelser sitter jeg og leser til eksamen, så det er derfor det er litt rolig på denne kanten. Etter endt eksamen på mandag har jeg juleferie og skal da bare kose meg med litt jobbing og ellers nyte førjulstiden. Deilig!


Amaryllisen jeg fikk av svigermor for et par uker siden har nå sprunget ut i full blomst.


De søte englene er kjøpt på Byrkjedalstunet og hjertet med God Jul hadde svigerfar kjøpt i Sverige.

Ønsker alle en fin 1. desember!




3 kommentarer:

  1. Me har det koselig :)

    SvarSlett
  2. for en nydelig amaryllis du har fått deg maren, veldig fin farge på den :D

    SvarSlett
  3. Ah, ikke dumt :) Takk for tipset! Har heller liten erfaring med tapetsering, men vil tro det vil være mest gunstig å tapetsere det på forsiden ;) Men glassene ser ut til å være vanskelige å få ut, så må gjøre det mens de står i dørene i så fall. Ser for meg at det kan bli vanskelig å få kantene fine da, eller har du noen skjulte tips? JEg tar i så fall gjerne i mot! :)

    SvarSlett