lørdag 1. september 2012

Martine 1 år!!!

Hipp hipp hurra for den fine, gode, skjønne jenta vår som fyller 1 år i dag!

Jeg skjønner virkelig ikke hvor dette året har blitt av.
Det har gått så altfor fort!


Tenk at det er 1 år siden jeg måtte ringe ut til Handymannen, som var offshore, og si at han måtte komme hjem for vannet var gått.
1 år siden mor kom og hentet meg og kjørte meg til sykehuset.
1 år siden jeg hadde forferdelige smerter og bare ville ha hele fødselen overstått.
Men på samme tid gikk det altfor fort; jeg var så klar for å endelig skulle møte den lille i magen,
men var ikke klar for å møte henne uten pappa`n tilstede.

Da fødselen gikk mot slutten ankom endelig Handymannen sykehuset.
Jeg var så lettet! Og så veldig, veldig sliten...
Men premien var nær,
 og nøyaktig klokken 12 torsdag 1.september 2011 ble Martine født. 
Den styrken kroppen viste - jeg visste ikke at den fantes! 
Det var sterkt og fantastisk.
Og veldig godt at det var over.
Følelsen da hun ble lagt på brystet mitt kommer jeg aldri til å glemme.
Hun var så varm, liten og skjør. 
Vår lille skatt var endelig kommet til verden! 
Vi var blitt mamma og pappa! 

Martine noen timer gammel 1. september 2011. 

Dagen skal feires med hele storfamilien her hjemme i nummer tretten.
Vi blir 19 voksne og 5 barn, fullt hus og stormende jubel med andre ord! 

GRATULERER MED DAGEN, MARTINE! 


3 kommentarer:

  1. Gratulerer!!!!!!!!:) stor dag! Fine Martine:) kos dere i nyt dagen!

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med dagen til fine Martine:):)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med ettåringen.. Litt på etterskudd..

    SvarSlett