mandag 3. september 2012

Barnebursdag!

Dette blir siste bursdagsinnlegg -jeg lover! ;) 

I dag har vi hatt barneselskap for Martine.
Med 4 pappa`er, 9 mamma`er og 9 barn fra alderen 12 dager til 2 år, 
ble det livlig her hjemme.
Men det gikk egentlig overraskende bra, faktisk bedre enn forventet! 


 Martine i kjole som jeg har strikket. 

Vi gjorde det enkelt og serverte pølser i brød/lompe.
Ellers var det kakerester fra lørdag, cupcakes og fruktspyd.


Jeg skjærte en melon i to og stakk fruktspyd laget av vannmelon, jordbær, kiwi, druer og marshmallows oppi. 
La bananbiter, jordbær og slikkepinner rundt. 



Nå er huset ryddet for leker, pølsebiter, kakerester og ballonger.
En veldig trøtt og nybadet Martine sover søtt og jeg har sunket nedi sofaen.
Og her har jeg tenkt å bli sittende til jeg skal legge meg.
Bursdagsfeiring er slitsomt for både store og små.
Det har vært en fin helg, men jeg kjenner det er godt at det er et år til neste gang!

3 kommentarer:

  1. Oi så flott bursdag :)
    kreativ du er, fruktspydene så utrolig gode ut :D

    Og den vimpelen var fin :D
    Gratulerer så masse med den første bursdagen, det er stas:)

    SvarSlett
  2. Så flink du er til å stelle istand.. her i huset blir det bare kaker og pølser i morra, med gode venner og familie. Skulle ønske vi hadde tid og rom til å stelle istand sånn flott.

    SvarSlett