fredag 7. september 2012

Det er helg!

Helgen står for døren og jeg har gledet meg til nettopp denne helgen i mange uker.
I dag reiser jeg nemlig på hyttetur med gode venniner.
Jeg skal være borte hele helgen, så her snakker vi skikkelig husmorferie!
Det skal bli så deilig! 
...og antakelig litt rart også, for jeg har aldri vært vekke fra Martine mer enn èn natt.
Så nå er det virkelig på tide med en frihelg! 

Disse bildene er fra i går kveld.
Martine våknet i 21 tiden og gråt og gråt og gråt.
Lenge siden hun har vært så utrøstelig, så det endte med at hun fikk komme ned og ligge i fanget til mamma og pappa i sofaen...
Det er første gangen dette har skjedd, og jeg vet ikke helt hva som plaget henne, men mistenker at det er flere tenner på vei.

Satser på at det blir en bedre kveld i dag,
ikke så kjekt å reise bort når gulljenta ikke har det helt bra.
(Men jeg innrømmer at det skal bli godt å bare være Maren for en helg, og ikke tenke på bleieskift, mat, tenner og søvn...;))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar