søndag 20. mai 2012

Utegleder

Endelig har det kommet på plass litt blomster ute på terrassen.
Tror aldri jeg har vært så sent ute før, men med det stygge været vi har hatt denne sesongen, har det ikke fristet noe særlig å bruke tid (eller penger) på å gjøre det fint utenfor. 

Men i dag har været vært upåklagelig, så det var på høy tid å pynte litt på uteområdet.
Til uken skal det fine været fortsette, så nå håper jeg på mange fine dager ute på terrassen! 



Storesøster og meg skulle egentlig bare en rask tur innom Plantasjen i ettermiddag og kikke litt.
Vi var raske, men det ble ikke bare kikking...
Som hun sa i bilen på vei hjem; D e mye kjekkere å gå på Plantasjen me deg enn me mannen min. Då slippe me å komma hjem me høytrykksspyler og sånne kjedelige ting."

Nå er det altså kommet litt sommerblomster på plass og utemøblene er tatt frem fra presenningen de har stått under i hele vinter. I morgen får jeg lunsjbesøk, og jeg satser på at vi kan sitte ute i solen! 

 Lavendel er blitt en av mine klare favoritter.

 Buret til å ha telys i, kan også henges opp, men enn så lenge skal det få stå oppå spisebordet. 



3 kommentarer:

  1. Elske nellik og lavendel :D

    SvarSlett
  2. Så fint d blei med blomster :) her e hagemøbler tatt frem og vaska, mangle bare blomstene, plenen og hekken :) hærlig med sommer vær!

    SvarSlett
  3. Så fint. Gleder meg til vi kan begynne å pynte opp litt ute på den nye verandaen vår..

    SvarSlett