torsdag 10. mai 2012

På barnerommet...

...har jeg endelig fått bilder på plass i rammene på veggen! 
På tide!! 

Rammene er fra IKEA, 
og de to nederste har jeg malt med hobbymaling fra Panduro, 
en gammelrosa farge.
I den øverste rammen har jeg printet ut Vi har ei tulle med øyne blå,
 mens i de to rosa rammene er det bilder fra da Martine var tre måneder gammel. 


 Limte på rosa ark med hvite hjerter i bakgrunnen, og pyntet med litt blonder og klistermerker. 
Så enkelt kan det gjøres! 
Enkelt, men allikevel dekorativt. 
Jeg ble i hvert fall fornøyd, og det var godt å endelig få det unnagjort... 

Under henger knaggrekken som er kjøpt på Kid for noen år siden.
Kjolen hadde Martine på seg i navnefesten sin i november. 
Den er så fin, og passer godt til pynt på rommet nå som hun har vokst ut av den. 
Det rosa hjertet har jeg kjøpt på Kremmerhuset.

Jeg har også fått limt inn bilder fra de siste månedene i babyalbumet, 
det er så godt når slike ting kan strykes fra listen over ting som skal gjøres...



4 kommentarer:

  1. Koselige bilder fra barnerommet. Har mange bilder jeg skulle ha printet ut og fått i ramme, det var bare det å få gjort det. Vel vel, bare man blir ferdig med eksamen nå...

    SvarSlett
  2. Så fint og så kreativ du er! Jeg blir helt inspirert og må gjøre det samme selv:) nå er jeg godt i gang med babyalbum;)

    SvarSlett
  3. Kjekt at du blir inspirert, Kristine! :)

    SvarSlett
  4. Ååå.. Så fiiint.. :-) her i huset driver vi å innreder gutterom nå.. Innmari spennende..

    SvarSlett