tirsdag 22. mai 2012

Terrasse

Fikk knipset litt oversiktsbilder av terrassen i ettermiddag. 
Vi har valgt å ikke ha noe hage på fremsiden av huset, 
vi har i stedet gått for en stor terrasse med god boltreplass og plass til sittegruppe, spisebord og utekjøkken.

 Utekjøkkenet er ikke ferdig enda. Vask skal på plass, og oppå benken skal vi ha grå vokdsuk.
Benken kan åpnes, og brukes som putekasse. Handymannen har laget den slik at putene til sittegruppen skal passe oppi. Greit med enda mer sitteplass, og jeg er glad for å slippe å ha en putekasse i plast på terrassen...

Vi hadde tenkt å bestille oss garasjeport i år, men i går bestillte vi markise så det spørs om vi ikke må vente til neste år før vi får port på plass.
Det ser så mye finere ut med garasjeport synes jeg. Ikke bare får vi gjemt vekk rot, men bilen står trygt innelåst og så slipper vi besøk av alle kattene i nabolaget...

Sånn ser det altså ut utenfor hos oss i nummer tretten.
Satser på at det blir mange flere terrassebilder fremover! 

3 kommentarer:

  1. Så fin uteplass dere har! Vi bygde ferdig verandaen i fjor, og jeg er ennå ikke helt i mål med hvordan jeg vil ha det der, men blir mer og mer sikker for hver dag. Uansett er det flott med slike fine inspirasjonsbilder! Skjønner godt at porten må vike for markise, det er dyre greier begge deler.

    Ha en fin onsdag!

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å sitte her i morgen!:)

    SvarSlett
  3. Så fint dere har det. Nydelig.. Det kan ikke ha vært særlig billig. Vi leter etter grill nå, og det koster penger altså..

    SvarSlett