lørdag 25. august 2012

Her planlegges...

...1-årsdag! 
Om nøyaktig èn uke har vi jammen meg en 1-åring i hus!! 
Utrolig, men sant.

På selve dagen skal vi ha stort familieselskap,
mens det blir et lite barneselskap noen dager etterpå.

Temaet blir R O S A, G U L T og prikker.
Friskt! 

 Prikkete ballonger, kakelys og papirposer fra denne kjekke siden HER.
Rosa hjerteballonger kjøpt på Tiger i Aalborg. 

Rosa og gule sugerør fra Søstrene Grene.
Gult kakestrøssel er også bestillt HER.
Serviettene husker jeg ikke hvor jeg har kjøpt, de har ligget i skapet lenge.
Pappglassene kjøpte jeg i en lekebutikk i Danmark i sommer.

Jeg elsker å dille med slikt som dette,
og koser meg med planlegging, pynting og innkjøp.
Har så mange idèer i hodet, 
og så mye jeg vil gjøre! 
Jubilanten selv kommer nok ikke til å forstå så mye,
men det er kjekt å gjøre litt ekstra ut av det når man først har feiring.
Og så er det jo tross alt hennes første bursdag! 

Det er helt utrolig å tenke på at det allerede har gått ett år siden vi fikk den fineste gaven det går an å få. 
Et helt år siden livet vårt ble forandret for alltid...


1 kommentar:

  1. Ååå.. barnebursdager er så koselig.. Vi har også en snart ettåring i hus. Blir ikke noe kjempeselskap her, bare litt kaker og litt besøk..

    SvarSlett