mandag 2. april 2012

Påskeegget...

...inneholdt mye snadder! 
Jammen har jeg en snill mann (som kjenner sin kone veldig godt etter ni år).
Jeg fikk...


 ...en koselig brikke med Riktig god påske...

 ...en fin kakeboks til kjøkkenet. (Han har til og med fått med seg at jeg har fått litt dilla på mintgrønt!)

 ...masse deilig godteri, blant annet en stor plate med min favorittsjokolade. Og påskekaffe! 

...og så fikk jeg blader og cder. Nå er bilturen til hytta reddet. Det blir Whitney, Vinni og Halvdan som skal holde oss med selskap! 

Jeg er veldig veldig fornøyd (og litt bortskjemt...)
Her har vi hatt en kjempefin start på påskeuken. Handymannen er blitt ferdig med å legge terrassebord på baksiden av huset, så nå gjenstår bare levegg. Det blir så bra! 
Mens han har vært ute og jobbet har jeg fått orden inne innimellom leking, mating, helsestasjonbesøk og trilletur med Martine. 

I kveld kommer Storesøster og på programmet står pastasalat og film. 
Herlig mandagskveld med andre ord! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar