søndag 15. april 2012

På babyen

I mange måneder har den fineste jakken ligget klar i kurven til Martine i gangen.
Jeg har ventet på at den skal passe, og nå gjør den endelig det. 
Mini a ture jakken kjøpte jeg i fjor sommer da jeg gikk gravid, og jeg har gledet meg til Martine kan ta den i bruk.
Jeg elsker fargen, formen og materialet. 


Den blir for tett og varm å ha på når hun skal sove i vognen, men når hun sitter oppreist på trilletur, er den perfekt. Her på Vestlandet er det som regel alltid mye vind, så da er det godt med en vindtett jakke.

I dag pynter vi oss, for vi skal i bursdag til tanten til Martine som fyller fjorten år i morgen.
Hipp hurra! Men før bursdag er det en pust i bakken mens Martine tar seg en ettermiddagshvil.

God søndag! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar