tirsdag 17. april 2012

I dag...

...er det kommet litt nytt i hus.
Jeg skulle egentlig bare en kjapp tur på IKEA for å kjøpe en spisestol til Martine som vi kan ta med oss når vi skal på besøk.
Men det ene fører til det andre, og plutselig var handlekurven full! 
Kjøpte blant annet en del nytt til badet oppe.

Kjøpte også to blanke telysholdere i glass som har blitt plassert på stuebordet sammen med ranunklene.



Den hvite vasen er også kjøpt på IKEA, men det er sikkert fem-seks år siden.
Liker godt størrelsen og høyden, så den blir ofte brukt.

Nå har jeg vært gressenke i en uke, og Martine har så og si sovet rundt hver natt siden Handymannen reiste. Nå håper jeg at det endelig har snudd, og at denne nye soverutinen fortsetter! 
Selv om det er tidlig morgen, hun våkner stort sett mellom halv seks og syv, er jeg uthvilt og klar for å starte dagen når Martine våkner. Etter måneder med veldig lite søvn, ofte bare 1-2 timer sammenhengende søvn hver natt, er dette rene luksusen i forhold! 

Både mor og barn blir i bedre humør og får mer overskudd når vi har sovet godt! 

1 kommentar:

  1. Alltid kjekt med någe nytt:) og kjenne te at handlekorgå fylle seg opp på ikea, sjøl om handlelappen e forholdsvis kort. Må en tur der når me komme heim i mai å hamstra med meg litt ting;) stress å ikkje ha ikea i nærheden altså.. -glede oss veldikt te dokke komme på besøg nå!! Me ses plutselig!:) klem

    SvarSlett