tirsdag 23. november 2010

Jul i stuen

Da klarte jeg ikke å vente lenger så jeg har brukt ettermiddagen og kvelden på å pynte til jul. Og kan tro det ble koselig! Veldig kjekt med jul i nytt hus, det skal sies. 

Ikke det beste lyset å ta bilder siden det ble så sent, men det får bare være...



Lysfatet på salongbordet har fått seg en aldri så liten jule-makeover. Reinsdyret med glitter er kjøpt på Åhlens, de to små englene fant jeg på Nille.




Reinsdyrfamilien står oppå tv-skjenken og koser deg. De to stående er kjøpt på Kremmerhuset, den liggende på Byrkjedalstunet


Adventsstaken ser slik ut i år.
Nå gleder jeg meg til søndag kommer og det første lyset skal tennes.
Julen er virkelig den beste tiden på året. Så mange gleder, forventinger, kos og hygge.

2 kommentarer:

  1. Det blei ganske kos :) Du e flinke vennen!

    SvarSlett
  2. Åååå heilt forelska <3 Så fint julehus, glede meg t å se på fredag!!!

    SvarSlett