torsdag 25. november 2010

Advent

Årets første adventshelg står for tur, og det er masse kjekt som står på programmet for helgen.
I morgen skal jeg, Storesøster og min kjære nevø hjem til mor og bake. Jeg trodde det bare var kakemenner vi skulle bake, men ifølge mor skulle vi få unnagjort syv slag... Det kan med andre ord bli en travel fredag!
(Travelt, men veldig veldig koselig!)

I og med at morgendagen skal gå med til baking samt venninekos senere på dagen har jeg fått unnagjort helgevasken i dag. Godt hva som er gjort. Hørte på julemusikk mens jeg vasket, og da skal jeg si støvkluten gikk som en tornado.

Adventsstaken er satt på plass i kjøkkenvinduet, og den minner meg om barndommen min. Vi har alltid hatt en slik adventsstake hjemme, synes de er så koselige. Det blir liksom jul med en gang den kommer på plass...


Helt til slutt må jeg vise det søte skiltet jeg kjøpte da vi var i Oslo for noen uker siden.

I år trenger jeg ikke å drømme om en hvit jul... Julen til fjells er nemlig alltid hvit.


2 kommentarer:

  1. ååå glede meg mest t imårå <3 likte veldig godt den nye designen på bloggen! Jammen meg deg:)

    SvarSlett
  2. Høres ut som en koselig helg :)

    SvarSlett