torsdag 22. august 2013

Terrasseliv

Sommeren er plutselig tilbake på Vestlandet!
Jeg regner med at dette er de siste dagene med sol og varme for i år,
så dagen i dag har blitt tilbragt ute på terrassen.
Utrolig deilig! 


Den fine hylla over sofaen er det Handymannen som har snekret sammen av plankerester.
Det er ikke uten grunn at han har fått kallenavnet sitt. 
Med hengende eføy og litt diverse grønne planter,
kom det seg veldig i sofakroken vår.
Vi har tilbragt mange sene kvelder her sammen med gode venner og naboer i sommer.
Med markise og varmelampe, 
kan vi nemlig sitte ute leeenge! 


 Sitteplassen langs rekkverket er kombinert benk og putekasse.
Handymannen har tatt mål av putene til sittegruppen,
så de passer perfekt oppi. 

...og slik ser utekjøkkenet vårt ut! 

Jeg blir mer og mer glad i huset vårt,
og nå som vi nærmer oss ferdige med uteområdet på baksiden også,
kan jeg aldri tenke meg å flytte.
Bilder fra baksiden kommer.
Må bare få han flinke hjem fra Nordsjøen først...;) 

Nå venter et glass vin ute under markisen sammen med herlige naboer! 

3 kommentarer:

  1. Deilig uteplass:) elsker den innebyggede grill løsningen*vil ha nååå*

    SvarSlett
  2. Så fint dere har det. Vi har ikke fått kommet skikkelig igang med å innrede verandaen ennå. men vi har da hatt tid der i sommer likevel. Til neste år, så håper jeg at vi kan få det til. For vi har en kjempefin uteplass, som jeg har mange planer for fremover.

    SvarSlett
  3. An interesting discussion is worth comment. I think that you should write more on this topic, it might not be a taboo subject but generally people are not enough to speak on such topics. To the next. Cheers

    Wiki.ironrealms.com
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett