onsdag 24. oktober 2012

Pjusk frøken

I dag er jeg hjemme med en pjusk frøken som har fått feber.
Det ene overlapper virkelig det andre etter at hun begynte i barnehage.
Men det er vel sant som de sier; det første året i barnehage må en belage seg på en del sykdom.
Det er bare så typisk at det a l l t i d skjer når Handymannen er på jobb...

Han reiste på jobb i dag,
så derfor ble det ikke forelesning på meg denne onsdagen.
Det viktigste er helt klart at Martine får være hjemme og bli frisk,
men litt klaging er vel lov innimellom...?


Det er aldri kjekt når de små er syke,
men jeg nyter at hun i det minste er kosete...
 -og vil ha mye mammakos og nærhet på dager som dette.
Formiddagen har jeg derfor tilbragt på sofaen med Martine i fanget.
Ullteppe, "tutti" og kosen er jammen gode å ha når man er syk!

Det er som regel litt protester når hun skal ut og hvile i vognen,
men i dag gikk hun faktisk ut i gangen og ville oppi vognen av egen fri vilje!
Tydelig at hun ikke er i form, stakkar. 

Nå mens hun sover skal jeg få unnagjort litt skolearbeid siden jeg går glipp av en del i dag.
Krysser fingrene for at hun snart er frisk som en fisk! 

1 kommentar:

  1. You have a great blog here! would you like to make some invite posts on my blog?

    Visit Web
    Vpsboard.com
    Information

    SvarSlett