lørdag 20. oktober 2012

Lørdagsro

Med helgevask og helgehandling unnagjort i går,
har vi hatt en lørdag uten de helt store planene.
Utrolig deilig!

Dagen har gått med til besøk hos søster i formiddag,
besøk hos mine foreldre i ettermiddag,
fotballkamp, strikking, lesing, tur og lekeplassbesøk.
Martine har endelig klart å venne seg til èn hvil på dagtid,
og dette har fungert kjempefint i barnehagen hele uken.
I dag sov hun i over to timer ute i vognen!
Så lenge tror jeg faktisk aldri hun har sovet på dagtid før,
ikke engang da hun var bitteliten baby.
Krysser fingrene for at denne trenden fortsetter fremover også!

Nå er Martine i seng og vi skal kose oss med film, hjemmelaget pizza,
og et glass og to med rødvin.
Handymannen reiser på jobb igjen på mandag,
så denne helgen skal nytes til det fulle! 

Martine&mammakos...
Ingenting er bedre enn å sitte med denne kosejenta på fanget...

Jeg var hos frisøren i går,
og borte er de lyse stripene.
Nå er jeg mørk igjen, og jeg er såå fornøyd!

Nå skal stearinlysene tennes og jeg skal nyte et glass rødvin sammen med han fine.
Gode dager som dette gjør godt for liten og stor.


2 kommentarer:

  1. I was very pleased to find this web-site. I wanted to thanks for your time for this wonderful read!! I definitely enjoying every little bit of it and I have you bookmarked to check out new stuff you blog post.

    Divephotoguide.com
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett
  2. I discovered your blog site on google and check a few of your early posts. Continue to keep up the very good operate. I just additional up your RSS feed to my MSN News Reader. Seeking forward to reading more from you later on!…

    Eltis.com
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett