mandag 13. februar 2012

Vel hjemme...

...etter en fin uke på Tenerifè!
Martine har vært og besøkt bestefaren sin, og selv om vi ikke var så heldige med været, hadde vi en fin ferie. 

Det ble ikke mye strandliv, men mange turer, spillekvelder og god mat og vin.

 En fornøyd liten frøken som nettopp har fått grøt. 

Martine sammen med den kjekke pappa`n sin... ;)

Vi har hatt en fin ferie, det gjorde godt å "skifte stue" litt, men det var også utrolig deilig å komme hjem igjen. Borte bra, men hjemme best! 


3 kommentarer:

  1. Tenke meg dokke hadde det fint sjøl om været konne våre bere:) Men e enigge: det e alltid godt å komma heim!;) Så nydeligge Martine e!:) Og som alltid liga fine i tøyet<3

    SvarSlett
  2. Ahh der var Martine lik pappan sin etter å fått grøt

    SvarSlett
  3. Hei hei!

    Jeg har lest bloggen din er goood stund og jeg syntes den er kjempe inspirerende, masse gode tips og masse fine bilder :) har lagt deg til i mine favoritter på bloggen min! :)
    klem Ida Madelen..

    SvarSlett