tirsdag 4. januar 2011

Velkommen 2011

Julen er pakket bort for denne gang og huset føles nesten litt tomt. 
Litt vemodig å pakke alle nisser og engler i esker, men samtidig er det godt å få det vekk. Det ble plutselig veldig hvitt og nakent i stuen, så jeg tror jeg må til innkjøp av noen grønne planter de nærmeste dagene. 

2011 er kommet, og vi har hatt en veldig fin start på det nye året. 
Rolige dager hjemme har blitt satt veldig pris på av både fruen og mannen. Godt å lade batteriene etter en travel, men veldig fin jul. 




I morgen er det jobb igjen og fra og med neste uke er det bacheloroppgaveskriving som står på programmet. Er ennå ikke helt sikker på hva jeg skal skrive om, men valget skal bli tatt om ikke mange dager. Er spent på hvordan det kommer til å gå, men gleder meg faktisk litt til å komme i gang. Skal bli et greit halvår frem mot sommeren med litt jobbing samt oppgaveskriving. (Så gjelder det bare å være effektiv slik at jeg blir ferdig i god tid før innleveringsfrist i begynnelsen av juni.)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar