tirsdag 25. januar 2011

Stuen

Tirsdagen min har gått med til klesvask, klesbretting, støvtørking og lunsjbesøk av Svigermor. 


 Vi har et stort salongbord i valnøtt (fargen er lysere i virkeligheten enn på bildet), og som en kontrast til det brune bordet synes jeg det er fint med store sølvlysestaker.

Sofaputen med Vintage-motiv er kjøpt på Troll i Eske.

Jeg har også flyttet litt rundt på pynten i stuen i dag, og ble fornøyd med resultatet. 
Det er ikke alltid så mye som skal til...
...en lysestake her og en lysestake der - og vips så har man "ny" stue. 


Fargene i stuen vår er forskjellige bruntoner, en del hvitt og blant pynten er det mye sølv.
Synes dette er fargenyanser som er veldig fine og kombinere sammen...

Oppå forsterkeren står det også en del sølvlysestaker.
Viktig med litt pynt!
(Rettelse: ifølge Handymannen heter det visst sub woofer. Forsterker er noe helt annet viser det seg...)




3 kommentarer:

  1. Kjempekoseli dk har fått d!! Lyst å fint- me like;) Kjøkkene åg såg godt å romslikt ud!

    SvarSlett
  2. den tvbenken skal jeg vise til samboeren min. han hadde ELSKA den!! hvor er den kjøpt?
    Gratulerer med barn i magen :) fant linken hit via Stian. Kjente han for maaange år siden, når han var i Krsund på besøk til faren sin i brunsvika.

    SvarSlett
  3. Maria; kjøpt på Bohus! :-)

    SvarSlett