søndag 2. desember 2012

Perfekt start på julen!

Her blir det lenge mellom innleggene...
Jeg er i eksamensmodus, 
og mye av tiden går med til lesing. 
Med en 1-åring i hus må jeg benytte de sjansene jeg får til å lese innimellom slagene.
Nå er det heldigvis siste innspurt,
førstkommende fredag har jeg siste eksamen og skal da nyte en god og lang juleferie.

Vi har vært så heldige å fått snø de siste dagene.
Dette har bidratt til at julestemningen har steget flere hakk,
og vi har fått den perfekte start på desember.



Martine har fått seg akebrett av bestemor,
så i formiddag var vi ute i snøen sammen med mine søsken og deres skjønne små.
Fire små søskenbarn som koste seg i snøen!
(helt til de minste ble kalde, sultne og trøtte...;))

I ettermiddag har vi hatt middagsbesøk av Martine sin tante, bestemor og oldemor.
God stemning, og en veldig fin 1. søndag i advent, med god middag, gløgg og julemusikk.
Julepynten er fremme både inne og ute,
og ekstra koselig ble det utenfor med lys og granbar rundt inngangspartiet.


I`m Dreaming of a White Christmas....

Tenk så fantastisk om vi kunne fått snø i hele desember! 
Det er i hvert fall lov å håpe... 

1 kommentar:

  1. The next time I read a blog, I hope that it doesnt disappoint me as much as this one. I mean, I know it was my choice to read, but I actually thought you have something interesting to say. All I hear is a bunch of whining about something that you could fix if you werent too busy looking for attention.

    Beersmithrecipes.com
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett