onsdag 14. mars 2012

Sengeteppet...

...jeg har brukt kveldene på den siste tiden er endelig ferdig! 
Ble ganske lei i slutten, så nå gleder jeg meg til legge vekk heklenålen og finne frem strikkepinnene. 



Jeg brukte lenger tid enn hva jeg hadde tenkt på forhånd, men når jeg ser resultatet nå, så var det verdt det! 
Fargene passer perfekt inn på rommet til Martine, og teppet kommer til å varme godt på kalde netter.
(Håper jo ikke at det blir flere av dem fremover...Nå vil vi ha vår!)

Forrige uke kjøpte jeg nytt sengesett på Princess
Klarte ikke å gå forbi de søte uglene...


Etter noen laange netter uten særlig mye søvn, håper jeg at det snart snur og at Martine finner natteroen igjen. Det er antakelig tenner på vei, så nå krysser jeg fingrene for at de snart bryter gjennom slik at både Martine og moren kan få tilbake nattesøvnen...

I dag skal vi i bursdag til min gode, gode storesøster. 
Martine er nybadet og kjolen henger klar, vi gleder oss til selskap! 
Gratulerer med dagen!

5 kommentarer:

  1. Sengeteppet er nydelig :)
    Du er flink :)

    Det sengesettet har vi også, bare i grønt/blått ;) kjempesøtt.

    Kos dere i bursdag:)

    SvarSlett
  2. Vakkert sengeteppe!
    Helt enig med deg - det passet kjempe fint inn på rommet hennes:D
    Kos deg i bursdag:D

    SvarSlett
  3. Du e goe, Maren! Knall fint:) Håba tuttå finne roen i det fina nya uglesengesettet;) Jonatan fekk et lignane i blått te jul, kult!
    Kos dokke i selskap og hels jubilanten! Klem

    SvarSlett
  4. Kjempefint!!!OG tusen takk for flotte gave:)

    SvarSlett
  5. Så fint teppe, også så fint rom..

    SvarSlett