onsdag 4. januar 2012

Godt nyttår!

Julen er over for denne gang og et nytt år er i gang.
Vi har hatt en veldig fin julefeiring og hatt gode dager sammen med både familie og venner.
Dagene og ukene har flydd og jeg har hverken hatt lyst eller ork til å sitte så mye foran macen.
Det er derfor det har vært litt stille fra denne kanten den siste måneden. 

Men selv om det har vært stille, er det mye som har skjedd. 
Blant annet har fruen rundet tjuefem år.
Martine er blitt fire måneder og har begynt med grøt på kveldstid. Hun har også begynt å få smake på forskjellige fruktmostyper, noe hun virkelig elsker!
På nettene våkner hun fortsatt èn gang og krever melk, men jeg håper at hun snart kan begynne å sove rundt.

På nyttårsaften hadde vi lillebror, svigerinne og niese (som er sytten dager yngre enn Martine) på kalkunmiddag. Det ble en vellykket feiring og jentene våre sov seg gjennom alt bråket ute. 
Første nyttårsdag forsvant julepynten og juletreet. Det er alltid koselig å pynte til jul, men også veldig deilig og få alt bort. Godt å få bort det røde og frem med alt hvitt igjen... ;) 



Den fine krakken i bakgrunnen ønsket jeg meg til jul, og jammen lå den under juletreet! 
Hadde i utgangspunktet tenkt å male den, men synes den er fin som den er også... Så foreløpig får den være som den er.

Vel, det var en liten oppdatering fra meg. 
Godt nyttår! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar