tirsdag 15. november 2011

Rommet til Martine...

I dag kommer det et bilderas av barnerommet her i huset. 
Martine begynte å sove på eget rom da hun var åtte uker, det vil si at hun nå har sovet alene i snart tre uker. 
Og både mor og datter sover mye bedre!



Vi har kjøpt en hylle på IKEA av typen Expedit, og i den er det plass til både bøker, leker og litt pynt. 
Kjøpte også noen rosa esker til å ha inni noen av hyllene, greit å ha et sted å gjemme unna litt leker, regner med det blir en del av det etter hvert.
Elefant sparebøssen fra Georg Jensen og sølvskålen fikk Martine til navnefesten sin. 

 Over sengen henger det en bildelist med to bilder jeg liker godt. Bildet med navn og fødselsdetaljer fikk hun av en vennine av meg da hun ble født og det andre bildet har jeg bestilt hos Fru Fly.


 Fortsatt noen tomme rammer, men alt til sin tid...




5 kommentarer:

  1. Hei!
    Blir det ikke mye styr med mat om nettene eller går d greit? Vurderer selv og flytte litlå på 2 mnd inn på eget rom ittesom eg våkne av kver minste lyd hu lage. Men ser for meg at d kanskje bler stress, hehe:)

    SvarSlett
  2. Hun spiser bare en gang i løpet av natten så da gir jeg henne mat i loftstuen så legger jeg henne igjen. Fungerer veldig bra! :)

    SvarSlett
  3. Kanskje eg må vurdera d då=) og gje slepp på kontrollen øve å sjekka om hu har dynå på, puste hu, e hu kalde eller varme..hehe:)

    SvarSlett
  4. Kan du spørre venninna di hvor hun kjøpte bildet med navn og fødselsdetaljer? Elletmom hun tar imot bestillinger om hun har laget det selv? Kjempefint barneom!

    SvarSlett