mandag 18. juli 2011

Gamle trekasser...

...som egentlig er helt nye fra Living, er i dag kommet opp på veggen på kjøkkenet. 
Vi hadde en opprydning i kjøkkenskapene i går så nå er alle kokebøkene kommet fram og blitt plassert i ny provisorisk bokhylle. 



Synes at resultatet ble riktig så bra.
Veldig greit å ha kokebøker lett tilgjengelig, og så er det noe hjemmekoselig med det å ha slike bøker fremme. 

Er ennå litt usikker på hva den nederste kassen skal romme, men foreløpig blir det litt urteblomster (i plast) og cafè latte krusene fra IKEA. Kjenner jeg meg selv rett blir det nok forandringer her med jevne mellomrom...men... Forandring fryder jo som kjent! 



Det som fortsatt gjenstår på kjøkkenet er liftgardiner i de to vinduene over kjøkkenbenken. 
Har ikke funnet noen jeg liker helt ennå, men forhåpentligvis finner jeg noen snart som kommer til å passe fint inn hos oss. (Og som ikke koster skjorta...)



3 kommentarer:

  1. Så stiligt det blei! :) kjekt å fornya litt. Glede meg te bloggoppdatering av uteområdet og ferdigmalt hus!

    SvarSlett
  2. åh. eg blir så sjalu. leita og leita etter slike kassa. men dem selges jo ikkje no lengre.

    SvarSlett