søndag 26. juni 2011

Barnerom: bokhylle

Jeg har vært hjemme hos mor og funnet frem mine favorittbøker fra da jeg var ei lita jente. 
Astrid Lindgren og Anne Cath. Vestly stod høyt i kurs hos meg, og jeg er vokst opp med både Pippi, Emil og Knerten på sengekanten. 
Disse bøkene håper jeg at jenta vår en dag blir like glad i som det jeg var. 

Trekasse fra Living, skilt fra Den Franske Landstil på Moi, rosa boks fra Nille.

Foreløpig har jeg ikke fått hengt opp noe på veggene på barnerommet, men jeg har begynt å planlegge hvor ting skal henge, og hva som skal henges opp. 
Som bokhylle har jeg tenkt å bruke en gammel hvit trekasse. Den er ganske dyp så det er plass til både bøker og litt pynt inni. 

Bamse fra Kremmerhuset.

Nå gleder jeg meg til Handymannen kommer hjem igjen fra Nordsjøen slik at jeg kan få hjelp til å få på plass litt hyller og bilder på veggene.


1 kommentar:

  1. For en fantastisk fin bokhylle og med klassiske barnebøker i blir den rett og slett komplett.
    Gøyalt at den rosa boksen fra -nille er med på bildet. Det er gøy at både nytt og gammelt passer hånd i hånd!

    Ha en kjempefin sommer!

    SvarSlett