fredag 13. mai 2011

Soverom

Etter en heller lang bloggtørke, kommer det endelig et livstegn fra denne kanten. 
Jeg er travelt opptatt med siste innspurt på bacheloroppgaven om dagen så når jeg først har ledig tid så frister det heller lite å tilbringe enda mer tid foran pcen. 

Mens jeg er travelt opptatt med skriving er Handymannen travelt opptatt med terrassebygging. Det begynner å ligne på noe nå, og om ikke lenge kommer det nok flere terrasseinnlegg. 

Helgen er her og i kveld er det "lønningspils" med jobben. Det blir nok ikke så mye pils på denne fruen, jeg skal nyte iskald Pepsi Max. Med helg følger nyvasket hus og i dag fikk soverommet seg en ekstra omgang med støvkluten. 

 Vi har valgt å ha plissè i vinduene i hele huset, men på soverommet er de tykkere, mørkere og mer lystette enn ellers i huset. 
 Den søte telysholderen med engler på har jeg fått av en vennine, den pynter fint opp på nattbordet mitt. 
 Hjerteformede knagger kjøpt i en interiørbutikk i Egersund. 
Veldig greit å samle klær på, så havner de i hvert fall ikke på gulvet. 
 Steinene er kjøpt på Åhlens
 I vinduet står initialene våre i stein. Bokstavene og hjertet er kjøpt på Kremmerhuset
Bak sengen har vi mønstrete tapet i duse gråfarger. 
Veldig fornøyde med den, og angrer ikke et sekund på at det var nettopp dette mønsteret og disse fargene vi valgte i husbyggingsprosessen. 

Jeg ser at sengetøyet kunne fått seg en omgang med strykejernet før jeg la det på i dag, men den slags bruker vi ikke tid på her i huset...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar