mandag 7. mars 2011

En fin helg er over...

...men fridagene fortsetter i to uker fremover.
Denne uken er det vinterferie, og neste uke reiser vi på en liten miniferie til Berlin. 
Men før det er avreise, har jeg en oppgave som skal jobbes mye med. Så helt vinterferie er det ikke. 

Helgen var kjempefin og innholdsrik. Venninebesøk, smågodt, lang tur i det fine vårværet sammen med Handymannen, ski-VM på tv, familiebesøk og bollebaking (og ikke minst bollespising).


Rosene fikk vi for to uker siden, og de har holdt seg veldig bra. De begynte å henge med hodet i helgen så da ble de klippet ned og satt i småvaser på både kjøkken og stue. 

I går var Tormod på besøk og han fikk male med fingermaling, noe som var veldig kjekt. 
Tantehjertet mitt smeltet da jeg fikk intet mindre enn to flotte malerier som jeg fikk beskjed om å henge opp på kjøkkenet.

Et gult helikopter og en rød snømann laget av Tormod som snart fyller tre år!
(Ja, jeg har skrevet på feil dato...)

Ellers kan jeg fortelle at magen vokser for hver uke som går så det ser ut som babyen trives godt. 
 Jeg er nå i uke 15 og formen min har vært litt opp og ned den siste tiden, men nå håper jeg at kvalme og svimmelhet snart er helt over.

Ønsker alle en fin start på uken!  

1 kommentar:

  1. Heihei, kan du ikke legge ut bilde av magen?

    SvarSlett